Veelgestelde vragen

Ik wil een parkeerkaart bestellen, maar het evenement staat er niet bij?

In dit geval bieden wij voor dat specifieke evenement (nog) geen parkeerkaarten aan.  Geef het door aan Parkr via Facebook en wij zullen zo snel mogelijk kijken of we het event kunnen toevoegen. 

Ik heb een parkeerkaart besteld, maar het concert is verplaatst. Wat nu?

Geen enkel probleem. Je kan de parkeerkaart gewoon op de nieuwe concertdatum gebruiken .

Moet ik mijn E-Ticket uitprinten?

Nee dat hoeft niet. Je kunt het E-Ticket ook vanaf je telefoon laten scannen. 

Ik heb een parkeerkaart besteld, maar ik heb geen e-mail ontvangen. Wat nu?

Geen probleem. Stuur een email naar customerservices@q-park.nl en geef je reserveringsnummer, voor + achternaam , de show en het tijdstip door. Zij zullen je parkeerticket opnieuw emailen. 

Vanaf welk tijdstip kan ik de parkeergarage inrijden?

Op je e-ticket staat aangegeven vanaf hoe laat je naar binnen kan rijden. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om eerder te arriveren. Onze host(ess) is pas vanaf het aangegeven tijdstip aanwezig.

Ik heb een parkeerkaart besteld, maar ik kan niet naar de show komen. Wat nu?

Wanneer je niet in de gelegenheid bent om naar het concert te komen of je wilt om een andere reden restitutie aanvragen, dan kun je dit doen via de website van Q-Park. Klik hier om je verzoek in te dienen, kies het formulier Restitutie van een Parkr reservering en vul daar de gevraagde gegevens in. Je ontvangt binnen enkele werkdagen bericht van Q-Park.

Powered by:

Ik heb een parkeerkaart besteld, maar per ongeluk de verkeerde datum gekozen. 

Geen enkel probleem.  Stuur een email naar customerservices@q-park.nl en geef je reserveringsnummer, voor + achternaam , de show en het tijdstip door. Zij zullen je parkeerticket omboeken en een nieuw ticket emailen. 

Als ik te vroeg ben, kan ik dan mijn uitrijkaart ophalen bij Carré?

Op je e-ticket staat aangegeven vanaf hoe laat je naar binnen kan rijden. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om eerder te arriveren  en een uitrijkaart af te halen in Carré. Onze host(ess) is pas vanaf het aangegeven tijdstip aanwezig.

Eenvoudig online betalen

Dit zeggen anderen over Parkr

Prima service. Ik kan dit iedereen aanraden als hij naar Carré gaat.

Sander van Leeuwen

Juli 2017

Binnen 5 minuten zat mijn parkeerkaart in mijn mailbox en het was maar een paar minuten lopen. Echt ideaal!

Annika Wijster

Mei 2018

Parkeren bij Carré is goed en snel geregeld. Hier maak ik de volgende keer zeker weer gebruik van.

Sarah van Oppen

Februari 2018

Volg ons

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Contact

Menu